Avoin työpaikka: galleriasihteeri Galleria Å:hon

Lisätty 19.4.2018

Galleria Å etsii uutta galleriasihteeriä määräaikaiseen työsuhteeseen (8 kk). Hakijan tulee olla työmarkkinatuen kuntaosuuden piiriin kuuluva, yli 300 päivää työmarkkinatukea työttömyyden perusteella saanut turkulainen työnhakija. Työmarkkinatuen maksettujen päivien määrän pystyy selvittämään esim. työntekijän omista tiedoista Kelan sivuilta (työntekijä itse tarkistaa asian), TE- toimiston virkailijalta tai Työllisyyspalvelukeskuksesta.

Galleriasihteeri vastaa gallerian arjen pyörittämisestä yhdessä toisen galleriasihteerin ja muun henkilöstön kanssa. Työtehtäviin sisältyy muun muassa yhteydenpitoa taiteilijoihin, avustamista näyttelyiden ripustuksessa ja purussa, tiedotusta, erilaisten painotuotteiden tekoa (Photoshop & Indesign) sekä toimistotöitä.

Odotamme galleriasihteeriltä innostunutta ja itsenäistä työotetta, hyviä sosiaalisia taitoja sekä organisointikykyä. Arvostamme kokemusta vastaavasta työstä. Työssä tarvitaan graafisen suunnittelun perusteiden hallintaa sekä kykyä tuottaa sujuvaa suomenkielistä ja englanninkielistä tekstiä. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Viikottainen työaika on 23 h ja kuukausipalkka on 1269,36 €/kk. Työ sisältää viikonlopputyötä työvuorojen sijoittuessa gallerian aukioloaikojen mukaan (ti-pe 12–18, la-su 12–16). Työ alkaa kesäkuussa 2018. Työssä noudatetaan 3 kuukauden koeaikaa.

Mikäli kiinnostuit, lähetä vapaamuotoinen kirjallinen hakemus ansioluetteloineen sähköpostitse osoitteeseen toiminnanjohtaja@turuntaiteilijaseura.fi, viestin otsikoksi: ”Hakemus galleriasihteeriksi”. Haku päättyy tiistaina 15.5.2018.

Tiedustelut virka-aikaan:

Toiminnanjohtaja Riina Kotilainen
toiminnanjohtaja@turuntaiteilijaseura.fi
p. 045 896 2918